jueves, 27 de octubre de 2011

Com llegeixo?

Per començar he de dir que mai m'ha agradat massa llegir, però no estaria de més començar agafar-li el gust. Les poques vegades que he llegit un llibre ho he fet per obligació o perquè algun conegut me l'ha recomanat.
Les vegades que ho he fet a sigut al tren, assegut, a l'habitació, estirat al llit o a qualsevol lloc on em pugui evadir de la realitat i estar immers totalment en la lectura, on pugui estar concentrat sense que ningú ni res m'amoïni.
He utilizat algunes vegades punt de llibres però el que mai no me falta és un llapis que utilitzo per escriure un full de notes les pàgines on subratllo algunes frases o coses en que em sento identificat o que crec que m'ajudaran com un consell, una lliçó o coses que únicament em criden l'atenció.
El que he llegit fins ara ha sigut molt variat, però actualment el que m'interessa són els llibres que tracten de noves filosofies de vida, relacionades amb l'ànima, els sentiments, els temes tabú, històries de joves enganxats a les drogues o que están en móns de tribus marginades, llibres que defensen el que abans estava mal vist.
Mai no he pogut deixar un llibre a mitges, o el començo i l'acabo o no el començo.

No hay comentarios:

Publicar un comentario