domingo, 2 de octubre de 2011

Quina imatge tinc de mi com a escriptor/a?

M'agrada escriure quan és un escrit no obligatori, encara que de vegades, si estic motivat no m'importa fer l'esforç. En canvi m'agrada escriure sempre que em ve de gust o simplement estic inspirat.

Escric depenent de l'etapa en la qual em trobi, depenent d'això, escric més o menys, és molt invariable.
Principalment escric perquè reflecteix la meva ànima es un estat d'ànim diferent al normal, no solc escriure sense motiu. A més, això em dona moltes experiències, facetes de la meva vida, sentiment i expressions que després puc rellegir, aprofitar per ajudar-me i ajudar alas altres amb forma de consell.
Tots els escrits que tinc crec que són poesia o millor "intent de poesia" i els adjectius que els defineixen son: negres, obscurs, tendres, romàntics, descriptius, depressius, profunds, relaxants, metafòrics... Com he dit abans escric quan em passen males bones coses.

En començar a escriure ho faig depressa, ja que les idees se'n van volant, nimiro el que escric. Desprès d'escriure tot el que sem passa pel cap, faig una reflexió i faig un munt d'esborranys, però sobretot els guardo a l'ordinador perquè m'ajuden a comprendre cada dia millor, la maduresa i el sentit per viure.
Crec que la meva millor qualitat a l'hora d'escriure, es la meva experiència com a esser humà. la sé plasmar d'una manera que la resta de la gent s'hi sent identificada. En contraposat tinc miles de faltes d'ortografia.

Per últim, he de dir que he agafat aquesta assignatura perquè m'ajudi a escriure millor i pugin exprémer el potencial que està a sota d'aquesta ànima tan ansíosa.

No hay comentarios:

Publicar un comentario